Re: [MOEDE] Program ved Install-festen.

On Fri, 9 Aug 2002 19:53:19 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> Begge dele..:-) Min erfaring siger mig at det er klogt at sætte tiden
> til en time før.. Folk er altid svære at få sparket ud.
> Dem der ikke er ude inden kl. 17.30 får en STOR Schæfer i rumpen..:-)

Ok - hvad med fordeling af maskinerne til de forskellige installatører
samt placering af maskinerne (ligesom på Niels Brock). Jeg må indrømme
at jeg synes det gik over al forventning der - og de opgaver som man
ikke lige selv kunne klare fik man bare andre til at hjælpe med tilsidst
:) noget du gider at stå for ?

Ask