Re: [MOEDE] Program ved Install-festen.

On Fri, 9 Aug 2002 18:23:05 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> Skal vi have lavet et program til Install-festen?
> - Eller skal vi regne med at det bare triller derud ad?
Nej for helvede, organisering er godt - men lad lige være med at bryde
planen ligesom sidste gang hvor jeg kom ind og troede at
installationerne startede kl. 11 (som der stod i programmet) hvorefter
det blev sat igang kl. 10.

> kl. 9.00 Dørene åbnes
> kl. 10.00 Velkomst ?
> kl. 10.01 Installationer starter
> kl. 11-13 Mulighed for køb af mad? -jeg snakker med kantinen.
> kl. 16.00 Installationer stoppes
> kl. 17.00 Lukket og slukket...

Lyder meget godt - skal vi have en bestemt "der er vi helt væk" tid pga.
alarm etc ? på Niels Brock var vi en del der sad over tid og kæmpede med
blandt andet et drilsk PCMCIA kort.

> Vi har tidligere diskuteret her på listen, om hvorvidt der skal køre
> noget ved siden af, og det er vist uddebateret.

Ja - det mener jeg også det gjorde :)

> Jeg har dog et lille foreslag, der måske kunne tilfredsstille de mange
> nysgerige, som netop mødte op sidste gang.
> Hvad med at skabe et "Cafe-miljø", hvor man kan side og snakke, om
> dette og hint.
> Dertil kunne vi stille maskinerne op på en anden måde end sidst. Jeg
> foreslår mindre øer med god plads omkring.
> Dette vil tilsammen give nysgerige god mulighed for at komme op og se
> hvad det hele egentlig er for noget, det der Linux.

Jow, bestemt - hvis øer kan lade sig gøre teknisk ville det være helt
fint, men tænk lige på strøm og netværk når bordopstilling laves.

> - foruden skabe lidt hygge...:-)

hygge er en god ting.

Ask