Re: [MOEDE] vedr. install i Roskilde d. 7/9.

On Tue, 6 Aug 2002 22:46:47 +0200 (CEST)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Ask skal vi vist ikke satse på - hans email-adresse
> blev i hvertfald nedlagt for kort tid siden. Nogen som
> ved mere?

Mig selv måske :) - jeg har bare været lidt offline, ham som hostede min
email account blev sur på verden hvilket resulterede i at min email
forsvandt - selv valgte jeg dog bare at holde sommerferie og vente til
at jeg lige fik registred mit eget domæne - hvilket så er sket nu, jeg
er tilbage med ny email :)

Ask