Re: [MOEDE] Hyggemøde d. 15?

Peter Toft wrote:

Klip - en masse om 'farlig' information.

> Ro på - for at man bliver god til forsvar af
> netværksmaskiner skal man vide hvad man kan blive
> angrebet af. Derfor skal du ud og snuse til alt det
> "grimme". Jeg vil da også til hver en tid gå til et
> sådant foredrag.

Vilket jo er skræmmende med tanke på denne mail:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/moede/2001_11/msg00294.html

(Undskyld, men jeg kunne ikke la' vær) :))))))))))

Øh hvordan var den nu... make install not war? eller noget i den stil :)

Faktisk synes jeg http://www.sikkerhedsforum.dk/humor.php lille joke
passer ret godt i tråden.

--
Magnus Østergaard