Re: [MOEDE] vedr. install i Roskilde d. 7/9.

On Tue, 6 Aug 2002, Rune Zimmermann wrote:

> Der er nu kun en måned til den planlagte install i Roskilde, så mon ikke
> det var på høje tid at få plottet den ind i kalenderen, og få skrabet
> nogle installatører sammen.

Jo. Jeg har lavet et plot: http://www.sslug.dk/moede/hygge/2002-09-07/
Der skal ændres i teksten, hvad?

> Jeg ved godt at der er noget arbejde igang med en ny tilmeldingsside og
> en "skabelon" for Install-festerne, men jeg synes efterhånden at tiden
> er så fremskreden, at det må vente til det næste arrangement.

Nu kan vi jo passende få puttet noget sammen der ikke er så philosofisk,
vi står jo og mangler noget tekst nu - plejer er ikke godt nok.

> Skal vi starte med 30 pladser og så evt. justere efterhånden som vi får
> installatører?

Det tror jeg.

> Cd'er? Skal de købes af Linux-pusher ved lejligheden?

Jeg synes vi skal skrive:
1. Medbring selv den Linux du vil have installeret
2. Vi har nogle få cd'er vi giver væk
3. Der vil blive salg af cd'er for kr. 20,- pr. stk.

> Jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne nu. Det er i hvert fald ikke
> min hensigt.

Nix.

mvh/hans
At have en kopi af Gimp fik mig til at tro at jeg kunne tegne...
			-- Erik Søe Sørensen