Re: [MOEDE] Hyggemøde d. 15?

On Tue, 6 Aug 2002, Mark Gjøl wrote:

> [bla bla bla, Mark er dum, Mark vil ikke have at vi skal lære noget]
>
> Læser du hvad jeg skriver? Har du set den liste af programmer jeg smed?

Mmm. Det var nu mest det jher jeg reagerede på:

"Bliver det forklaret rigtigt kan alle deltagere blive
glimrende script kiddies. Men, sure! Fortæl da løs!"

Jeg blev lige sur, ikke. Men det var ikke meningen af flame
dig. Sorry.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Anywhere the wind blows doesn't really matter to me
-- Queen