Re: [MOEDE] vedr. install i Roskilde d. 7/9.

On 06 Aug 2002 21:57:44 +0200
Henrik Christian Grove <sslug@sslug> wrote:

> Det skal du egentlig skrive til sslug@sslug om, men eftersom
> jeg også har rettighederne til det, har jeg sat det ind i kalenderen.

Den er jeg med på :-) Jeg ville blot lige give "folk" en mulighed for at
reagere på det inden det blev trygt.

> Jeg har sat dig på som mødeansvarlig, men det kan naturligvis ændres.

Det skulle måske være en der er i stand til at parre bestemte maskiner
med bestemte installatører, så vi er en smule forberedte når det går
løs.

--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk