Re: [MOEDE] vedr. install i Roskilde d. 7/9.

Rune Zimmermann <sslug@sslug> writes:

> Der er nu kun en måned til den planlagte install i Roskilde, så mon ikke
> det var på høje tid at få plottet den ind i kalenderen,

Det skal du egentlig skrive til sslug@sslug om, men eftersom jeg
også har rettighederne til det, har jeg sat det ind i kalenderen.

Jeg har sat dig på som mødeansvarlig, men det kan naturligvis ændres.

Der skal også laves en side om mødet, med tilmelding osv., men det har
jeg ikke styr på.

.Henrik

--
Det er let at skrive drivere
Det er _svært_ at skrive drivere der virker