Debian 3.0 r0 CD'er

Hej og tak for sidst.

Nå, jeg kom da til mit første møde i SSLUG sammenhæng. Jeg fik rodet mig ud i
alt muligt så jeg ikke fik tid til min egen maskine. Nå, skit pyt... det var
jeg jo selv ude om :)

Jeg låvede at sende en mail med et sted hvor man kunne hente Debian 3.0 r0
CD'er. Det kan man her:

   http://62.199.0.42/debian-cd/

Med venlig hilsen
John Mørck Hansen