Hyggemødet på torsdag

Så vidt jeg kan se af kalenderen er der endnu ikke nogen,
der har planlagt noget til hyggemødet på torsdag.

   http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200207180SSLUG

Hvis der ikke er nogen der har noget imod det (og har en
anden idé), vil jeg foreslå at vi benytter lejligheden til
at lære hinanden lidt fiduser om vores foretrukne
kommandofortolkere. Jeg vil foreslå at de der har en slæbbar
tager den med, så vi har lejlighed til lidt praktiske
øvelse, og det ikke kun bliver løs snak.

Jeg sender en annoncering ud i aften, hvis der ikke kommer
et alternativt forslag inden da.

Jacob
--
Henriks signatur er på sommerferie her.