Re: [MOEDE] Hygge møder 9/7 og 18/7

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Der er ingen planer for de næste to hygge møder. Der må da være muligt
> at lave nogen lidt dovne sommermøder hvor der er en eller anden der kan
> lave nogen genudsendelser

Jeg stod lige idag og snakkede med Sparre og Grove. Der er ingen af os
der lige er ved at have et uanonceret møde i baghånden. Så kom op ad
stolene med et konkret møde.

Tirsdagsmødet i Symbion skulle ikke være noget problem, det skal bare
lige koordineres med Hr. Toft når der er et program og en
ansvarlig. Jeg forstod på Jacob at torsdagsmødet heller ikke var noget
problem, men koordiner lige indgang med ham (igen med program og
ansvarlig).

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 sslug@sslug |                           1) having a lot to say, and