Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

In article <sslug@sslug>, Hans Schou wrote:

>  Og hvorfor så gøre det bedre? Fordi når Michael siger "Vi må kunne gøre
>  det bedre" - så mener han sig selv.
>
>  Det der var tanken var at få et eller andet skrevet ned som kan bruges som
>  _guidelines_ for hvordan man slipper helskindet igennem at holde en
>  install-fest. Jeg tror Michael var nogenlunde tilfreds med sig selv efter
>  turen på Niels Brock. Det som Michael og jeg prøvede at gennemgå, var dels
>  at få skrevet ned hvad der er succes, og så nye idéer til at få det til at
>  køre bedre - også for andre.

> [...]

Jeg er helt sikker på at jeg er blevet misforstået her. Jeg er fuldt ud
tilfreds med listen og glad for at der endeligt er nogle der har
arbejdet nogle retningslinier ud. Alt andet fra min side er en
misforståelse.

Hvis det er muligt at parre installere med maskiner inden ville det
selvfølgeligt være bedre, men jeg har været der hvor folk er kommet med
andet på dagen end det de dagen før havde tilmeldt.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.