Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

On Tue, 02 Jul 2002 16:46:25 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Det blev klaret på aller fornemste vis på Niels Brock, hvor vi var
> tildelt 2 maskiner hver og vi lige hurtigt blev spurgt om det var noget
> vi troede vi kunne klare. Så kunne man bare sige fra hvis man ikke
> troede på at det ville gå godt.
>
> Det stod du vist egentligt for ikke?
Jo, men det havde været rarere, om jeg havde vidst på forhånd, hvem der
kunne hvad. Et mål med Hans' og mit projekt er at minimere kaos.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail