Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

In article <sslug@sslug>, Michael Rasmussen wrote:
>  Både ja og nej:-) Det vil ikke være et krav, at man skal kunne installere
>  en server i tekst- eller grafisk mode. Disse bliver selvfølgeligt
>  assisteret af installatører, der på forhånd har tilkendegivet, at de vil
>  kunne magte situationen. Det er tanken, at installatører vælger hvilke
>  maskiner, de ville kunne magte, inden selve installationsdagen. Vi skal
>  lave et nyt tilmeldingssystem.

Det blev klaret på aller fornemste vis på Niels Brock, hvor vi var
tildelt 2 maskiner hver og vi lige hurtigt blev spurgt om det var noget
vi troede vi kunne klare. Så kunne man bare sige fra hvis man ikke
troede på at det ville gå godt.

Det stod du vist egentligt for ikke?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug