Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

On Tue, 2 Jul 2002 16:19:32 +0200
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Vælger du en tekstbaseret installation i Mandrake eller Redhat bliver
> du jo spurgt om præcist de samme ting som i den grafiske. Det kræver
> bare at du har et minimun forståelse for hvad der sker og ikke blindt
> trykker next hele tiden...
Enig. Sidst jeg prøvede text af Man. var det uden problemer, Red Hat
forekom mig dog ikke umiddelbart lige så nem. Det er dog også et par
versioner siden sidst jeg prøvede.
Der er dog stadig forskel på at installere er server der skal køre i
text-mode, og en KDE3 arbejdsstation.
Jeg går ud fra at de fleste installatører er så venlige lige at vise
lidt rundt inden man springer videre. Det må da i hvertfald være et kræv
til en text-basseret server.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk