Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

On Tue, 02 Jul 2002 16:15:52 +0200, Rune Zimmermann wrote:

> Ahh.. Så kravet er altså kun at man skal kunne klare en alm.
> arbejdsstation grafisk, og ikke en textbasseret server? eller har jeg
> misforstået?
Både ja og nej:-) Det vil ikke være et krav, at man skal kunne installere
en server i tekst- eller grafisk mode. Disse bliver selvfølgeligt
assisteret af installatører, der på forhånd har tilkendegivet, at de vil
kunne magte situationen. Det er tanken, at installatører vælger hvilke
maskiner, de ville kunne magte, inden selve installationsdagen. Vi skal
lave et nyt tilmeldingssystem.
> I skrev blot "ovenstående hardware krav"... I givet fald skal jeg nok
> lade være med at brokke mig yderligere..:-)
Burde selvfølgeligt være skrevet, at ikke alle skulle kunne håndtere
installation af både server og arbejdstation. Kan man kun
arbejdsstationen er det helt i orden. Det er jo også dem, der kommer
flest af, så jo flere der vil bidrage med det jo bedre. Hvis flere kan
hjælpe med "almindelige" installationer, er der større chance for, at en
mere garvet får tid til "ualmindelige" installationer:-)

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail