Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

In article <sslug@sslug>, Rune Zimmermann wrote:

>  Ahh.. Så kravet er altså kun at man skal kunne klare en alm.
>  arbejdsstation grafisk, og ikke en textbasseret server? eller har jeg
>  misforstået?
>  I skrev blot "ovenstående hardware krav"...
>  I givet fald skal jeg nok lade være med at brokke mig yderligere..:-)

Vælger du en tekstbaseret installation i Mandrake eller Redhat bliver du
jo spurgt om præcist de samme ting som i den grafiske. Det kræver bare
at du har et minimun forståelse for hvad der sker og ikke blindt trykker
next hele tiden. Dette gælder jo også for den grafiske, det er jo det
folk kommer for. Ellers kunne de ligesågodt selv blindt trykke next.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.