Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

On Tue, 02 Jul 2002 15:58:14 +0200
Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

> Jamen, jeg har skam læst dine kommentarer, men det du skriver, er
> faktisk det, vi også mener, at det skal være en grafisk installation
> (arbejdsmaskinen),...
Ahh.. Så kravet er altså kun at man skal kunne klare en alm.
arbejdsstation grafisk, og ikke en textbasseret server? eller har jeg
misforstået?
I skrev blot "ovenstående hardware krav"...
I givet fald skal jeg nok lade være med at brokke mig yderligere..:-)

--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk