Re: [MOEDE] Hardware liste og installatørkrav

In article <sslug@sslug>, Rune Zimmermann wrote:

>  Det kan godt være du ikke ser mine indlæg som store kommentarer,
> men betyder det at de skal ignoreres? I så fald må jeg da melde fra
> som installatør ved næste install..:-(

Der var lidt uklarhed, jeg blev aldrig klar over hvad det var der fik
dig til at melde fra som installatør?

NB: Kan du ikke få din email-ting til at wrappe linierne ved ~70 tegn?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.