Re: [MOEDE] mød e om LTSP onsdagd 19. juni

On Fri, 31 May 2002, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Bare for en klarheds skyld:
>
> Jeg regner altså stadig med at gennemføre et møde om
> LTSP på symbion onsdag d. 19. juni, som tidligere
> omtalt, og det er stadig min hensigt at lave det i
> samarbejde med SSLUG.
>
> Hvis det mod min forventning ikke kan lade sig
> gøre som et samarbejde mellem KLID og SSLUG gennemfører
> jeg det gerne som rent KLID-møde.

Bestyrelsen har diskutereret det igennem - og som det
er meldt ud så ville vi gerne lave mødet, men ikke på
de vilkår vi har fået oplyst. Anyway - nu kommer der to
møder to forskellige steder - et KLID i København og
et SSLUG møde i Roskilde. Det er ingen skade til - med
lidt held kommer der flere personer til de to møder
samlet set.

Faktisk kommer der ikke to møder om emnet - men tre.
FLUG er også fremme 20/6 :)
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?showfuture=1#200206201FLUG

You are not alone. The penguins are everywhere.