Re: [MOEDE] møde om LTSP tirsdag d 18. juni i Symbion

Hans Schou wrote:

> Uha-da, det lyder interessant!

> Om ikke andet så kan vi da mødes og prøve om den kan det hele. Andre er
> selvfølgelig velkomne til at kigge med. Hvis der kommer flere, må jeg nok
> lige få en video-projektor med.
>
> Der er to ting man slås med:
> 1. Netkort
> 2. Skærmkort
>
> Nu da dit "netkort" selv kan boote over net, så kan problemet være om det
> kan snakke "rigtigt" med DHCP som den skal. Derfor ville det være en god
> idé inden at gå ind på http://rom-o-matic.net/5.0.6/ og lave en
> boot-diskette, just in case...
> [...]

Hej Hans

    1. "Netkortet" er med Intel chips (OEM i82557/i82558)
    2. "Skærmkortet" er Matrox Mystique

    Du kan læse mere om computeren på:
    http://hjem.get2net.dk/jkr-herlev/linux/page_06.htm

    Både "netkort" og "skærmkort" er monteret på motherboardet.

    Jeg forventer ikke at der bliver problemer.

Mvh. Jørgen Kristensen