Re: [MOEDE] møde om LTSP tirsdag d 18. juni i Symbion

On Fri, 31 May 2002 08:27:53 +0200, Hans Schou wrote:

> De der IBM-servere plejer at have nogle rimelige underlige skærmkort der
> ikke kan ret meget. Som klient er den nok ikke så god.
Det er et Matrox med 4 MB ram, så det burde ikke give nogen problemer.

> Var det som server eller klient du ville have den med?
Som klient

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail