Re: [MOEDE] møde om LTSP tirsdag d 18. juni iSymbion

On Fri, 31 May 2002, Michael Rasmussen wrote:

> Jeg har en IBM Z server (dual pentium pro), som jeg kan stille til
> rådighed. Specifikationer:

De der IBM-servere plejer at have nogle rimelige underlige skærmkort der
ikke kan ret meget. Som klient er den nok ikke så god.

Var det som server eller klient du ville have den med?

> 2 x 200 MHz

Mere end rigeligt som klient, men nok ikke så meget som server.

> Onboard netkort med mulighed for boot via net - realtek 8139 (8139too.o)

Jæs, det kort virker.

> 2 x scsi disk
> 128 MB ram
>
> Interesseret?

Jeg ved ikke helt hvor meget vi kan nå på en aften. Om jeg tør stille op
til en life installation af en server jeg ikke kender er noget risky. At
koble den op som klient skulle være nogenlunde smertefrit, bortset fra
skærmkort.

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds