Re: [MOEDE] møde om LTSP tirsdag d 18. juni i Symbion

On Fri, 31 May 2002 01:28:13 +0200, Hans Schou wrote:

> Uha-da, det lyder interessant!

Hej Hans,

Jeg har en IBM Z server (dual pentium pro), som jeg kan stille til
rådighed. Specifikationer:

2 x 200 MHz
Onboard netkort med mulighed for boot via net - realtek 8139 (8139too.o)
2 x scsi disk
128 MB ram

Interesseret?
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail