Re: [MOEDE] møde om LTSP tirsdag d 18. juni i Symbion

On Fri, 31 May 2002, Jørgen Kristensen wrote:

> Jeg har en IBM 300PL  Pentium 200 Mhz
> Den har onboard netværk 10/100 mbit
> I bios kan den stilles til at boote fra netværk.

Uha-da, det lyder interessant!

> Jeg er meget interreseret i at høre om mødet gennemføres som SSLUG møde

Om ikke andet så kan vi da mødes og prøve om den kan det hele. Andre er
selvfølgelig velkomne til at kigge med. Hvis der kommer flere, må jeg nok
lige få en video-projektor med.

Der er to ting man slås med:
1. Netkort
2. Skærmkort

Nu da dit "netkort" selv kan boote over net, så kan problemet være om det
kan snakke "rigtigt" med DHCP som den skal. Derfor ville det være en god
idé inden at gå ind på http://rom-o-matic.net/5.0.6/ og lave en
boot-diskette, just in case...
Ved du hvad netkort der er i maskinen?

Skærmkortet kan også drille. Er der PCI-bus i maskinen, kan jeg medbringe
et kort som jeg i forvejen ved virker.

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds