Re: [MOEDE] møde om LTSP d 19. juni

"Klaus V. Slott" wrote:

> Det kunne også være intressant men nogle klienter med lidt mere power og
> 100Mbit netkort, sådan for sammenligningens skyld.

> Som tidligere nævnt kan jeg godt rigge 5 til.

Hej alle

Jeg har en IBM 300PL  Pentium 200 Mhz
Den har onboard netværk 10/100 mbit
I bios kan den stilles til at boote fra netværk.

Jeg kan godt tage den med hvis det er interresant.

Jeg er meget interreseret i at høre om mødet gennemføres som SSLUG møde
jeg har set i SSLUGs mødekalender og har ikke fundet mødet der,
men mødet er annonceret og diskuteres på SSLUGs mødeliste og derfor
forvanter jeg at mødet gennemføres som et SSLUG møde og uden entré på 50 kr.
som KLIDs møder.

Mvh. Jørgen Kristensen