Re: [MOEDE] Install-fest Roskilde til sep.?

In article <sslug@sslug>, Rune Zimmermann wrote:

>  Jo, jeg var bare lidt skuffet over, at flere havde tilkende givet, at de
>  ville dukke op, og så ikke gjorde det.
>  Men ud over det, er jeg ganske enig.

Jeg syntes vi skal være glade for at det ser ud til at der er ved at
køre noget mere fast i Roskilde. Og det er stærkt at der er kræfter til
at bære det oppe. Hvis i finder en god dag til installfesten, så skal
jeg også gerne komme og give en hånd med.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.