Re: [MOEDE] Install-fest Roskilde til sep.?

On Thu, 30 May 2002 18:58:52 +0200
"Kristian Kallenberg" <sslug@sslug> wrote:

> der må have været nogen af dem der fik installeret, som efter hånden
> har fået erfaringer med linux. får du 10 af dem til at stille op som
> installatører, så kan du også regne med mig!

Måske bør det bemærkes at vi får det første havde et par fiaskoer den
dag... derudover ved jeg ikke hvor mange der rent faktisk kom fra
Handelskolen.

Dog har jeg netop set, at vi stadig har email addresserne på de
tilmeldte liggende - så man kunne jo prøve at maile dem ? :)

Ask