Re: [MOEDE] Install-fest Roskilde til sep.?

> Roskilde Handelskole var MEGET begejstrede for det foregående
> arrangement, så hvis i kunne overtales til at stille op igen til
> September?

Tror jeg da godt man kunne - dog vil det jo blive uden fordrag, da vi
under en større diskussion her på listen er blevet enige om at det ikke
dur med 2 ting på samme sted, samme dag!

der må have været nogen af dem der fik installeret, som efter hånden har fået erfaringer med linux. får du 10 af dem til at stille op som installatører, så kan du også regne med mig!

/kallenberg

I apolygize for MicroSoft's abuse of my mail account below. I will change mail address as soon as posible!

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com