Re: [MOEDE] Install-fest Roskilde til sep.?

On Thu, 30 May 2002 17:27:05 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> Ja, det er i lidt god tid, men hellere det..:-)

Meget godt tid, hvis du ser på sslug tilstande :)

> Roskilde Handelskole var MEGET begejstrede for det foregående
> arrangement, så hvis i kunne overtales til at stille op igen til
> September?

Tror jeg da godt man kunne - dog vil det jo blive uden fordrag, da vi
under en større diskussion her på listen er blevet enige om at det ikke
dur med 2 ting på samme sted, samme dag!