Re: [MOEDE] møde om LTSP d 19. juni

On Thu, May 30, 2002 at 04:58:13PM +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg tror godt du kan regne med at mødet bliver til noget,
> men du må hellere se på KLID's kalender.
>
> Men det bliver ikke i samarbejde med SSLUG, da bestyrelsen
> har bedt om, at tilmelding til mødet ikke automatisk skal
> medføre, at man bliver tilmeldt en postliste, og KLID ikke
> kunne gå med til dette.

Jeg regner også med at det bliver til noget.

Jeg vil endnu ikke udelukke at det bliver sammen med SSLUG, men KLID
går i luften med et andet møde om sql-ledger på tirsdag uden SSLUG.

I KLID opsamler vi normalt email-adresser til annoncering af vores
arrangementer, men man har mulighed for at fravælge dette, når
man registrerer sig. Det ser ud til at SSLUG alene af den grund ikke
vil samarbejde med KLID om sådanne møder.

Hilsen
Keld