Re: [MOEDE] møde om LTSP d 19. juni

On Thu, 30 May 2002, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Men det bliver ikke i samarbejde med SSLUG, da bestyrelsen har bedt om,
> at tilmelding til mødet ikke automatisk skal medføre, at man bliver
> tilmeldt en postliste, og KLID ikke kunne gå med til dette.

hmm, det er nu lidt for tosset, men alligevel...

Jeg har en klient og en server oppe og køre nu. Begge er laptops. Jeg
kunne nok få to laptops mere op køre. (de ligger i stabler her ;-)

Hvis ikke SSLUG holder noget foredrag om LTSP, så kan jeg godt fortælle
noget om det. Bedre var det dog om jeg gjorde det sammen med Keld, men kan
det ikke lade sig gøre, så stiller jeg op alene.

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds