Re: [MOEDE] møde om LTSP d 19. juni

Morten Therkildsen skrev:

> Nu bliver det vel til noget,

Jeg tror godt du kan regne med at mødet bliver til noget,
men du må hellere se på KLID's kalender.

Men det bliver ikke i samarbejde med SSLUG, da bestyrelsen
har bedt om, at tilmelding til mødet ikke automatisk skal
medføre, at man bliver tilmeldt en postliste, og KLID ikke
kunne gå med til dette.

Jacob
--
"hvis ikke engang statens embedsmænd kan overskue et område
 med patenter - HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE SKAL VI ANDRE SÅ