Re: [MOEDE] Linux/UNIX/BSD-dragedag søndag den 13. oktober

Poul-Erik Andreasen wrote:

> [...]

Nej og der finde tonshvis af inspiration på nettet. Jeg fandt lige denne
her på NASA det er en interaktiv drage simulator

http://wright.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/kiteprog.html

Og den virker sgu.

Der er også mange danske sites, det er åbenbart noget som mange er ret
vilde med. Det kunne være man at man skulle overveje at købe noget
kulfiber

--
-
Poul-Erik Andreasen