Re: [MOEDE] Linux/UNIX/BSD-dragedag søndag den 13. oktober

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Det kan i dag være svært at få materialer hvis man vil designe tingende
> selv. Det fleste hobbyferetninger sængel efterhånden kun samlesæt, men
> jeg ramlede ind i det her link forleden dag.
>
> http://www.dragebix.dk

Lyder sjovt. Det må tjekkes.

> Så hvis der er nogen der vil gøre det i noget higtech kulfiberdrager så
> er det også muligt og så hvidt jeg kan se også til at betale.

Ja, det er ikke så dyrt som man skulle tro. Man skal bare lige finde det....
Og et par kvadratmeter af det her stof man laver faldskærme af bør vel
også kunne findes.

Men mindre kan altså også gøre det:

Et par fyrretræspinde en sort affaldssæk, 2 meter gaffa-tape, en laaaaang
stærk snor, og masser af blæsevejr er faktisk alt hvad det kræver.

Med lidt kreativitet ku' man sikkert overføre LinuxForum-logoet til den :)

/kristian

--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!