Re: [MOEDE] Linux/UNIX/BSD-dragedag søndag den 13. oktober

Peter Toft wrote:

> Hanne Vilmann og jeg + vores familier har igennem de
> sidste par år mødtes ud på Erimitagesletten med
> medbragte drager til den store dragefestival (der
> kommer mange hundrede drager) - Kristian og Hanne havde
> endda et af årene kæmpet bravt med at få lavet en
> Linux-drage.
>
> IMHO skal vi have en Linux/UNIX/BSD drage-event i Adict
> den 13. oktober hvor vi kunne lave en event ud af at
> lave de fedeste Tux/Beastie/osv drager til den dag :)
>
> Nu er der et halvt år til, så der er ikke noget
> undskyldning for ikke at kunne nå at lave dragerne :))

Det kan i dag være svært at få materialer hvis man vil designe tingende
selv. Det fleste hobbyferetninger sængel efterhånden kun samlesæt, men
jeg ramlede ind i det her link forleden dag.

http://www.dragebix.dk

Så hvis der er nogen der vil gøre det i noget higtech kulfiberdrager så
er det også muligt og så hvidt jeg kan se også til at betale.

--
-
Poul-Erik Andreasen