Re: [MOEDE] Linux/UNIX/BSD-dragedag søndag den 13. oktober

Ask Holme wrote:

<snippedi-snip>
> Ikke ? - jeg kan da finde på en masse - "jamen katten krasede
> den i stykker" - "jeg ville hellere kode perl" - "drager er
> ikke for nørder" - osv. :)

Så bind en snor i katten og smid den op i luften - Perl er noget
du skal kombinere med unix og Ole - Kan du så ikke forklare mig
hvorfor Dungeons & Dragons er for nørder ?

> Ask (som altid forsøger at starte en ligegyldig flamewar når
> det er muligt)

Thomas (Som altid bider på når det er Ask der starter den
ligegyldige flamewar ;)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.