Re: [MOEDE] Hyggemøde om Debian FAI

Klaus Agnoletti <sslug@sslug> writes:

> Jeg har tidligere tilbudt at Xenux gerne vil holde et SSLUG møde om
> Debian FAI, og det står naturligvis stadigvæk ved magt.

Det havde jeg lidt glemt, det var aldrig kommet på listen over
foreslåede foredrag. Jeg har nu tilføjet det. Men helt diktatorisk vil
jeg sørge for at placerer foredraget på et tidspunkt jeg er helt
sikker på at jeg kan, derfor ikke i sommerperioden.

Hvis der er andre der har kommet med foreslag, så tjek lige
<http://www.sslug.dk/moede/hygge/> og se om I kan finde jeres
forslag. Ellers prøv lige at skrive det igen.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional