Re: [MOEDE] Mødeplanlægning hen over sommeren

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

>   Gennemgang af forskellige TCP-baserede applikationsprotokoller (hvis
>   der ikke er andre der vil kan jeg godt tage den) samt Ole Tanges
>   sniffer-foredrag.

Jeg opdager at jeg har skrevet Ole Tange på to gange, hvilket måske
ikke er optimalt. Skal vi flytte denne til næste planlægningsrunde og
prøve med følgende istedet?

  Thomas A. Frederiksen fortæller om KDEs mail-, news- og
  web-applikationer og Kim Schulz fortæller om Sylpheed

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away