Mødeplanlægning hen over sommeren

Der skal til at planlægges lidt møder til hen over sommeren. Som
sædvanligt vil *jeg* indskrænke mig til Symbion og NBI-møderne.

Med det sædvanlige skema har vi 4 uplanlagt møder hvis vi regner til
og med August:

 - Tirsdag 9. juli

 - Torsdag 18. juli

 - Tirsdag 13. august

 - Torsdag 15. august

Jeg kunne godt tænke mig at vi i den periode placerede følgende fire
møder:

  Småforedrag.

  Størners Virusskanningsforedrag og Ole Tanges Secure Hardisk
  Eraser-foredrag

  Windowmanager-temaaften. Vi samler en fire-fem foredragsholderen om
  forskellige wm'er.

  Gennemgang af forskellige TCP-baserede applikationsprotokoller (hvis
  der ikke er andre der vil kan jeg godt tage den) samt Ole Tanges
  sniffer-foredrag.

Kommentare eller skal jeg prøve at sætte datoer og disse emner sammen?

--
 Peter Makholm     |   First you fall in love with Antarctica, and then it
 sslug@sslug |     breaks you heart. And if Antartcica doesn't do it