møde om LTSP d 19. juni

Jeg har aftalt med Jacob Sparre at lave et møde om LTSP og
tynde klienter, som et samarbejde mellem KLID og SSLUG.

Jeg synes at emnet var så hot, at vi bør lave et møde før
sommerferien (mens folk endnu kan huske entusiasmen fra NTI).
Jeg har nu fundet lokale på Symbion, onsdag d 19 juni kl 19.

Idéer til program:

1. mit foredrag som jeg holdt for SSLUG i Lund, opdateret
2. praktisk afprøvning og demonstration
   (jeg vil tage min server med, og også prøve at finde
   en klient, måske kunne andre også tage deres server med,
   eller klient)
3. andre ting, forslag udbedes.

Jeg kan godt være mødeansvarlig.

Hilsen