møder om sql-ledger og tynde klienter

Hej!

jeg har talt med Jacob Sparre Andersen fra SSLUGs bestyrelse om at holde
et møde om sql-ledger. Dette skulle være et samarbejde mellem KLID og SSLUG.
Jeg synes det bør være før sommerferien og så skal det jo være snart.
Jeg har fundet lokaler til det d 4. juni, på symbion.
Jeg kan godt stå som mødeleder, det er jeg jo normalt i KLID. Mødet
skulle være noget mere praktisk om erfaringer og hvordan vi kommer videre.

Hilsen
Keld