Re: [MOEDE] Møde omlandsdækkende "forening"

Poul-Erik Andreasen skrev:

> Ole kan da godt holde et åbent møde uden at spørge nogen om lov,

Selvfølgelig - men det vil måske være mere konstruktivt,
hvis der kommer andre end skåninge, sjællændere og en enkelt
nordjyde.

> I øvrigt kunne jeg meget vel forestille mig at
> resultatet af et sådant møde bl.a kunne være noget om at
> få kontakt til de andre lugger.

Nu har bestyrelserne i linux-brugergrupperne i Danmark
strengt taget en fælles postliste, <sslug@sslug>. Hov,
burde det ikke være <sslug@sslug>?

Jacob