Re: [MOEDE] Møde omlandsdækkende "forening"

Jesper Krogh wrote:

> Er der nogle der har snakket/skrevet med bestyrelserne i de andre
> lugger?
> Hvis ikke bør vi så ikke lige høre deres holdning til dette?

Ole kan da godt holde et åbent møde uden at spørge nogen om lov, hvis
man ikke kan det om et eller andet emne ville foreningen bare udvikle
sig til
at have en masse koridorsnak(mere en der er nu:-)

I øvrigt kunne jeg meget vel forestille mig at resultatet af et sådant
møde
bl.a kunne være noget om at få kontakt til de andre lugger.

--
-
Poul-Erik Andreasen