Re: [MOEDE] Tak for en god Install-fest!!!

On 12 May 2002, Hans-Henrik T. Ohlsen wrote:

> Tusind tak for alle tiders install-fest! Jeg fik lært en utrolig masse
> på meget kort tid (tak Claus og Hans), og sidder nu og "skræddersyr"
> opsætningen. Men hvor har jeg dog sovet både godt og dybt i nat, efter
> den intense dag! Synd at der ikke er flere af dem. :-/

Også tak til dig for tilbagemeldingen. Jeg er ked af, at jeg ikke fik
tid til at færdiggøre opsætningen af din webserver, men det er da rart
at høre, at du alligevel fik noget ud af dagen.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34