Re: [MOEDE] Linux Install Party - Niels Brock

In article <sslug@sslug>, Ask Holme wrote:

>  Personligt kan jeg godt lide Slack på små maskiner - hvad folk nu end
>  vil sige om denne distro så er den rimelig ren - har ikke s mange pakker
>  at vælge imellem med tilbyder alligevel det du skal bruge og med en
>  ekspert install hvor du kan vælge lige hvad du vil er den bare perfekt
> :)

Nu når manden kommer hjem efter 8 installfest og har fået Slackware på
maskinen er han så godt nok rustet til at han kan smide Samba på selv?

Ok, nu var mit indtryk jo ikke at ham du havde fat i aldrig havde rørt
Linux før, så det hjælper jo noget på det.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.