Re: [MOEDE] Linux Install Party - Niels Brock

On Sat, May 11, 2002 at 11:12:36PM +0200, Ole Tange wrote:
> Lige bestemt dét tror jeg ikke FoFS har lyst at sponsere.

Det kan jeg godt forstå, og jeg foreslår det også kun fordi jeg indtil
videre ikke er stødt på noget fri software som kan klare opgaven.. jeg
tænkte også mere på et firma til at sponsorere noget lign.. Der var også
snak om en evaluation version af Partition Magic, men at den måske kun
understøttede op til 2Gb - nogen der ved mere?

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41