Re: [MOEDE] Linux Install Party - Niels Brock

On Sat, 11 May 2002, Anders Bruun Olsen wrote:

> Ask foreslog GNU Parted, som vi fik hentet ned og lagt ud på en diskette
> (som ham der skulle have installeret _IKKE_ havde med - burde det ikke
> stå på listen over ting de skal sørge for?),

Det har i hvert fald været på listen tidligere. Måske skal vi bede dem
alle tage 10 floppyer med, så kan det jo være at et par af dem husker det.

> Evt. kunne man måske få sponsoreret et par kopier af Partition Magic
> et sted fra?

Lige bestemt dét tror jeg ikke FoFS har lyst at sponsere.

/Ole
--
Registered Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org
http://ole.tange.dk