Re: [MOEDE] Første hyggemøde i Roskilde :)

Rune Zimmermann wrote:

> Ja, så startede der en lang diskution om hvorvidt en mindre
> udviklingsvirksomhed kunne begynde at udvikle under GPL. Det var måske
> værd at lave en debat aften hvor man kunne diskutere hvad det betyder,
> hvilke krav er der, kan man overhovedet tjene penge på det? Hvordan kan
> man deltage i sådanne projekter? hvad er freshmeat.net?
>
> Var det ikke noget?

Jo - god ide. Kunne man også invitere et par folk med "case-stories" - som
eksempel på at man godt kan tjene penge på Open Source (som
program-udvikler, som support, som ISP/admin osv.), så ville det være
rigitigt spændende.
Selv er jeg god til så meget andet - jeg vil godt høre gode fif til at
tjene penge på det også :-) Eller bare at det lykkes for nogen ...

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe