Re: [MOEDE] Første hyggemøde i Roskilde :)

On Fri, 10 May 2002 23:49:07 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> Der kom under mødet følg. forslag til kommende møder:
> Foto/grafik håndtering (gimp?)
> Homebanking
> Editor til programmering (f.eks. java, C++ og kylix(delphi))
> Kompilering kernen (drivere under Linux)

Ja, så startede der en lang diskution om hvorvidt en mindre
udviklingsvirksomhed kunne begynde at udvikle under GPL. Det var måske
værd at lave en debat aften hvor man kunne diskutere hvad det betyder,
hvilke krav er der, kan man overhovedet tjene penge på det? Hvordan kan
man deltage i sådanne projekter? hvad er freshmeat.net?

Var det ikke noget?
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk